A látványra és új ötletekre kiéhezett szakmai közönség már nagyon várja február 21-22-ét, hogy a színpadon dolgozó két virágkötőtől elleshesse a titkokat.
Kutatás háttere:
- A Flora Hungaria Kft. átfogó képet szeretne kapni a magyar lakosság
virágvásárlási szokásairól annak érdekében, hogy a tervezett reklámkampánya hatékonynak bizonyuljon.
Takács Diána bemutatójára 26 kiállítótér került dekorálásra, melyeken 19 cég mutatta be újdonságait, jellemző termékeit. Fogadjátok szeretettel ezt a kis képes beszámolót.
A Flora Hungaria weboldala süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításhoz szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információkért kérjük, olvassa el adatvédelmi szabályzatunkat.